רוצה שהשופט יחבב אותך ומתכננת על מיני קטנטן ומחשוף עמוק תחשבי שוב. עוד גירושין נידב לנו כמה עצות, כיצד להתלבש בבית המשפט.

אומרים, כי דיכאון אצל אישה מתבטא בראש ובראשונה בלבוש מוזנח ובשיער סתור. אך את יודעת היטב, כי גירושין הם לא תירוץ להזניח את הופעתך ולהתלבש רע. נהפוך הוא. דווקא בשעותייך הקשות, את מתכוונת להפגין הופעה מושלמת וללא רבב! במיוחד כאשר מדובר בהופעה בבית המשפט.

אם מעולם לא ביקרת בבית משפט (האמיני לי, לא הפסדת דבר), את בוודאי מבולבלת ולא יודעת כיצד להתלבש. עוד גירושין שמח לנדב לנו עצות מועילות, כיצד להתלבש. אמנם עורך דין גירושין זה אינו פאשניסט גדול והארון שלו מלא בחליפות בצבעים מדכדכים כאילו היה קברן, אך העצות האלו ימנעו ממך להתלבש באופן מביש וקטסטרופלי. אחרי הכל, שופטים הם בני אדם ועשויים להתרשם מאוד מהופעתך החיצונית, בגדייך, נעלייך, תכשיטייך, שיערך ותיקך. הנה כמה טיפים, כיצד להתלבש בבית המשפט:

שמרי על הופעה מכובדת, בסגנון משרדי, מחוייט ושמרני. לבשי חליפה, או חולצה מחויטת (שיפון הוא אופציה מצוינת) וחצאית, או שמלה בקווים ישרים ונקיים. הקפידי על מכפלת מכובדת וצנועה, בקו הברך. במידה ומדובר ביום סגריר, הקפידי להסיר את הז'קט, לפני שאת נכנסת לחדר המשפט.

הימנעי מצבעים צעקניים. נכון, פוקסיה עושה לעור הפנים שלך נפלאות, צהוב בננה מבליט את הבלונד ואת גוון עורך השזוף – אבל בכל זאת, צבעים קיציים אלו לא מתאימים לבית המשפט. לכי על צבעים ניטראליים ושלווים.

אל תוותרי על חזייה. על החוטיני בהחלט אפשר לוותר לטובת תחתונים רגילות. אין דבר זול יותר מאשר חוטיני מתריס, שמציץ מתחת לחצאית או שמלה דקיקה.

וותרי על ג'ינס עם קרעים וחולצות חושפות כתף – בית משפט אינו המקום לג'ינסים קרועים ומשופשפים. בנוסף, אם את אמא לילדים קטנים, הקפידי כי בגדייך לא יהיו מוכתמים מחטיפי שוקולד, פליטות למיניהן וכו'.

חשבי על נוחות – מכיוון שאת עומדת לבלות כמה שעות טובות בבית המשפט, הקפידי לבוא בלבוש נוח. אולי המחטב ההדוק שמונע ממך לנשום, הוא לא הבחירה האידיאלית. בנוסף, את עלולה להראות מוזר, במידה ותנסי כל פעם ליישר את המכנס או החולצה המרגיזה.

נעלי נעליים סולידיות – נכון, את פשוט מתה לבוא עם עקבי פלטפורמה בגובה 20 סנטימטר כדי להראות ארוכה ודקיקה יותר. וותרי על זה. היצמד לנעלי עקב פשוטות ויחסית נוחות, לא כאלו שגורמות לך להלך בכאב ומעוותות את הליכתך. אל תבואי עם סנדלי אצבע ולא עם סניקרס. נעליים כאלו מפגינות חוסר כבוד מוחלט כלפי מוסד החוק.

שיער – הימנעי מתסרוקות משונות ומנופחות. שמרי על פשטות. תסרוקת אסופה (או אסופה למחצה, חצי קוקו) היא אידיאלית, כמו גם צמה סינית קלאסית.

אביזרים – הימנעי מלעטות על עצמך יותר מידי תכשיטים. אחרי הכל, את רוצה להראות כאישה צנועה ולא חמדנית.

איפור – שמרי על איפור מינימאלי ככל האפשר.

דילוג לתוכן